Website review: Bedden.nl

Bedden.nl_Onlangs viel mij oog op www.bedden.nl, dit is een online beddenspeciaalzaak. Zou ik niet liever naar een beddenwinkel toe gaan, zodat ik de matrassen kan voelen en er daadwerkelijk op kan liggen? Misschien, maar dan heb je ook de vervelende verkoper erbij en is het moeilijk om een overzicht te houden van wat er allemaal te koop is. Het voordeel van deze website is dat je op je gemak alles kunt bekijken en alles is scherp geprijsd.

Ik was op zoek naar een bed voor mij kinderen, naast de standaard rechttoe rechtaan modellen, zijn er ook vele leuke varianten te vinden. Dit stapelbed vind ik geweldig:

yuki_stapelbed

 

De website is overzichtelijk opgebouwd. Door de filters aan de linkerkant van de website vind je makkelijk het product dat je zoekt. Je kunt op productgroep, prijs, afmeting en kleur zoeken. En wat staan er een heleboel leuke artikelen op.

Vooral de collectie van Vroomshoop vind ik zelf erg mooi.

marle_ledikant          junne_ledikant

linde_ledikant         yukon_ledikant

Op de site vind je een uitgebreid assortiment bedden en slaapkamer accessoires tegen lage prijzen, of het nu om een strak design bed, een boxspring matras, een heerlijk 4 seizoenen dekbed of een orthopedisch kussen gaat. Dit komt doordat ze direct aan de consument leveren. Hierdoor besparen zij op opslagkosten, showroomkosten en tussenhandelaren en dit voordeel zie je terug in de lage prijzen op de website.

Mocht je nog twijfelen tussen een winkel en deze website, ik weet zeker dat onderstaande reacties je zullen overtuigen. Je komt niet vaak een website tegen die zo klantvriendelijk is als Bedden.nl.

“De medewerkers van Bedden.nl konden ons goed uitleggen wat de beste boxspring voor ons zou zijn. Prima keuze dankzij de kundige klantenservice.”

cosmos_soft_dekbed_10035“De klantenservice kwam met een ideale oplossing: Ontzettend bedankt voor deze tip!”

“Jullie service was uitstekend. Jullie hebben me door het hele bestelproces geholpen en ik ben er super blij mee. Zo zouden meer webshops het moeten doen!”

“Na een telefoontje naar de helpdesk kon ik het kussen gewoon terug sturen zonder problemen en gelijk weer een nieuw kussen bestellen. Na 2 dagen had ik hem al weer in huis.”

 

 

Let's talk!